сряда, 28 януари 2009 г.

Криволици


Криволици

Поникваш в моята глина
не казвам
не искам
не намеквам
просто ги има -
копнежности
куп нежности
на забавен каданс
за бавен транс
забравен в нас...
С мръсна газ...
ще летим
В света сме загубени
Посоката няма значение -
ще сме там
ще преспим
ще сме влюбени
до последното изречение

Косата ми ще е като пшеница
а тялото ми загоряло
Глазурата на утре-то ще се нанася
върху дълбоката паница
на бъдещето изветряло –

Всъщност, то тече
много по-плавно
от тези криволици.
То е като бавно проникване
както само ти го правиш,
.......................................................

2 коментара:

abacab каза...

Колагеле, неуморна Грънчарке! Ах, каква (х)арт-треска те е обзела! Че и какъв оригинален колаж сте спретнали на снимката с любвеобилната ти дружка Clay! Тъкмо се бях затъжил за нея!
Не по-малко вълнуващ е и другият ти тандем с малката Ерика, която уверено и с бързи стъпки следва учителката си - какви красиви плочки, вази, рисунки е измайсторила!
Удивителна гледка сте!
Мерси за интересните линкове и за чудесното парче на Doors,което ме върна в романтичните юношески години в Хасково!
Поздрави и горещ творчески устрем!

Руми Райк каза...

Хъпсилютно, май френд, винаги такава харт- треска ме обзема, дружките ми Clay и Кундалини ме обладават по време на творческият акт;)) Мда, малката ми дъщеричка и моя първа ученичка е моята гордост, в бъдещите ми планове, след около 2 до 3 години, влиза да направя курс за деца по керамика и приложни изкуства в ателието си - броят се на пръсти подобни възможности за малките в България; още от сега разработвам идейните проекти за обучението. Ерика от половин година посещава подобен курс също. От пролетта редовно ще я взимам при мен да работи; освен това смятам скоро да заплатя обучение на майсторът на ателието ми, ще го водя в Родопите- имам нужда от човек, който да ми помага с гипсовите калъпи, няма как да се справя с някои тежести и специфики, просто ми трябват от време на време още чифт здрави ръце. По скоро аз ти благодаря за всичко, на теб съм обещала, че ще ти изработя нещо много специално. Поздравен и благословен от мен!
:)