сряда, 3 юни 2009 г.

Арт-работилница Руми Райк в сп.Усури


























*натисни за увеличение за текста;
**с благодарност на Краси Проданов- гл. редактор на сп. Усури и Дона, чието дело са тези снимки, направени в денят на откриването на ателието.
Кратка информация за сп. Усури
Това е място на Приключения за Духа
Едно списание за ценители, което заслужава да бъде четено.
Името Усури е съчетание на понятия от древния санскрит: У-енергията, която идва от Източника, носи идеите и животворните вибрации на Космическото сърце; Сур- космическа мъдрост, еволюция, изминат път, натрупан опит; И- изявеното във видимият свят сега.

2 коментара:

GEN каза...

Браво и успех!
По случайност или не ,но от твоята тукашна страница и аз взех да се заглеждам по керамиката.Макар в съзнанието да ми е още една впечатляваща изложба на японска керамика в НГЦИ .Днес разглеждах репродукции и много ми харесва праисторическата керамика ,която е в два цвята.Черно и бяло .Скоро и аз ще се пробвам.

Руми Райк каза...

Жалко, че не съм я видяла, събуди ми любопитството тази изложба, защото също много харесвам праисторическа керамика.
Обичам да състарявам предметите, за целта съм поръчала още материали... Успех, и се пробвай, щом ти е влязло веднъж в главата. Правиш страхотни неща и
съм сигурна, че още много такива ти предстоят!