събота, 6 юни 2009 г.

Грозен, изплезен филосф




Неизпалена и недовършена малка пластика. Макар, че вече покрай Ген, май започва да ми харесва повече думата "скулптура". По-нататък ще я кача в готов вариант. Имам слабост към изображения на не особено красиви, бих казала дори грозни, криви лица. Както казва щерка ми Ерика, на 6г., по-известна като първият ми немил-недраг чирак: "Мамо, няма ли да направиш нещо красиво, стига с тези грозотилища".
На другата снимка размишлявам по този въпрос, напечена от слънцето, и съвсем по работно време, което в последната седмица приключва средно някъде към 22. 30h.

12 коментара:

abacab каза...

Душичка! А ,,слънцето пак пече ли, пече'' и дарява с мисли и...тен красивата колежка на Роден! И ако Киркегор й нашепва и окуражава свойски:,,Да, правилно скъпа, грозотата е незавършеност, движение, еманация на Духа!'', то игривото, палаво и красиво Бисерче, сякаш несъзнателно й напомня познатата максима на Достоевски:,,Красотата ще спаси света!''
Ех, че трудна дилема: грозният екстатичен Дух или замръзналата в своята невинност и бездуховност Красота! Кой ли ще победи - майката или щерката?
Поздрави, Симпатяго!

GEN каза...

Ебахти лигавия коментар.А бе пич така ли се говори.

abacab каза...

Абе, пич, ти явно си опериран от чувство за хумор!

GEN каза...

Аз хумора го имам и то в изобилие, ама ти от престараване се лигавиш.

abacab каза...

Flata, когато критикуваш някого за нещо, е добре да дадеш личен пример като алтернатива, иначе критиката ти увисва във въздуха.
Затова, вместо да коментираш коментари - и то ,,лигави'', по думите ти - вземи напиши един сериозен коментар по пубикацията на домакинята! Така хем ще проявиш уважение към нея, хем ще покажеш на ,,лигльовци'' като мен как се говори и пише сериозно и смислено. Гледай и написаното да е грамотно, а не от рода на, цитирам:,,...По някого и пиша, но днес не ми е ден...''/,,Малките неща'',Flata/.

abacab каза...

Руми, извинявай за ,,дискусията''!
Усмихнат ден ти желая!

Руми Райк каза...

abacab,
аз освен грозотилища, и красотилища правя, тъй че Достоевски може да бъде напълно спокоен:))Та няма да има противоборство между майка и щерка, ние сме един железен екип, който набива мнооого череши:))) Но няма как да не кача изказванията на Ерика, уникални ги ръси това дете:)) Поздрави, май френд!

GEN каза...

Теб те знам май .В Лондон си и в другия блог така се лигавиш.Аз коментари и постове мога да пиша,даже пиша и трия след това.Не съм графоман. Но коментар като теб не се пише.Мъчиш да блеснеш с ерудиция ,малко Достоевски , ауу и Кигкигор и Дух и Красота.Лигавщини .И Роден.Забрави Мопасан ,ако пък споменеш и Фройд ешът няма да ти има.Дамата е в началото на това което прави,ти го знаеш.И понеже тя е красива, доста от вас почват да я възнасят. Тя ми харесва ,че не ви забелязва и разчита не на външността си, а на таланта ,ако го има след време разбира се ще се покаже, и на труда и експеримента.Така че не я възнасяй, а просто и пожелай повече труд и да експериментира.Гарантирам,че ако беше сложила грозен аватар никой от вас ,свалячите,"големите специалисти" нямаше да я забележи.За това Румяна не им обръщай внимание на хвалбите ,още си в началото и пробвай до безкрай ,за да имаш успех.Тука пиша за последно .Каквото исках да кажа го казах.Успех ти желая!

GEN каза...

Да ти обясня "за днес не ми е ден ",какво значи.Там на снимките се оказа че има жена с съмнения ,май вече преминаха ,дано са преминали съмненията за лоша болест .Там има снимано девойче, за което научих тогава, че майка му е посегнала на живота ,и го е направила преди няколко месеца . И за капак имах поща с още една много лоша новина .Тогава се случиха нещата и аз като напомняне съм си направих този пост.Той е за мен не за публика.
Извинявай Румяна за уточненията ,но този лигльо ме подразни.Ти не си ли турчин от къджалийско?

abacab каза...

Поздравления, Flata!
Твоите два коментара прекрасно илюстрират нивото на културата/особено писмената/, мантелатета и възпитанието ти! Само така! Продължавай смело да размахваш етническата карта и да вееш гордо знамето на местния патриотизъм! И за да задоволя любопитството ти, пък и да те подпомогна при трогателните ти напъни при упражнение в т.нар. ,,градска психология'', ще поясня: да, турчин съм от Кърджали.
Накрая, видно е, че етносът и географските ширини са определящи при ,,дълбинните'' ти психопортрети, но не забравяй и друг много важен фактор - Ревността, защото тъкмо тя е движещата ти сила, благодарение тъкмо на нея сътворяваш великолепните си чудесии!

GEN каза...

моето ниво си го знам ,няма защо да ми го казваш.Аз съм си под нивото и в словореда съм слаб и правописа не ми е на ред ,но не съм лигльо като теб .Пак клише ,етническа карта.Къде я видя тази карта .За теб май е обидно да се наречеш турчин.Тук ме хвърли в тъч -ревността ,къде пък и нея видя.Аз дамата даже и не я познавам.Оф боже мой светът се е побъркал.Ами виж си само коментарите ,как се слагаш.Тука се показва керамика и аз който и гледам блога поне нещо смислено очаквах да кажеш.А ти все боза лееш,навсякъде.Прочел си няколко книжки и на всякъде ги споменаваш.За твое сведение най - добрия ми приятел от ученическите години е турчин.
Румяна може да ми изтриеш коментарите ,те нямат нищо общо с керамиката.А иначе интересно щеше да ми е да проследя твоето развитие като керамик.

Руми Райк каза...

flata, наистина нямат общо коментарите с керамиката, но не виждам защо да трия тази дискусия- според мен, да, абсолютно излишна. Всеки е в правото си да се изразява, както чувства, и както намира за добре.Определено не слагам abacab в групата на "свалячите", нормално е хубава жена да е заобиколена с такива, но на тая порода не обръщам внимание. И не виждам причина да спреш да следиш "развитието ми като керамик", само защото не харесваш нечии коментари :)