събота, 6 юни 2009 г.

some items (в различна фаза)










4 коментара:

【k_】 каза...

Здравейте , Руми !
Каня Ви на този адрес

http://ddesperada.blogspot.com/2009/06/blog-post.html

да грабнете Оскара си :)

Желая една спокойна и изпълнена неделя :)

GEN каза...

"спокойна и изпълнена неделя".Е как да го разбирам това "изпълнена неделя"?С какво изпълнена?
Румяна, чудесни са нещата, които правиш.Все те хваля за това ти го казвам за последно, но ти да знаеш, че харесвам керамиката ти.Давай напред без да се страхуваш, с пишонка ли ще е или без.По-добре със все пак.....

Руми Райк каза...

ей,
с треперещи пръсти поемам Оскара, и започвам благодарственото слово...:)Изненада ме страхотно и много ти благодаря, на теб и всички, които...))),сега ме тресе треска с каква рокля, бижу и обувки да се подФръцна на церемонията:)
Изпълни ме неделята...с кал под ноктите;)И ти ме изълни...обаче още са ми загадка технологиите, нямам идея и как се добавят приятели тук...абе синдом на русите кичури, отвсякъде

Руми Райк каза...

Хех, flata, нищожно количество глина бях отделила за "пишонката", та в тоя случай- със или без... май все тая:)) Обаче днес сътворих "Богинята на охлювите", просто няма друга такава :)
Сестра ми днес ме навести към 22.00h в ателието и каза, че ми хлопа дъската на фантазията, нещо подобно))))